En ovärd dag är en dag som börjar som denna

Tja! Idag kom jag till skolan klockan halv 10 bara för att få reda på att våran nästa lektion börjar 12.10. Jag var så nära att ringa mamma imorse och säga att jag hade ont i huvudet och ville vara hemma för jag var så otroligt trött, gick inte att ta sig upp i tid imorse, gick knappt att ta sig upp alls. Men jag skärpte till mig och gick upp. För att komma till skolan och för att ha en lektion, franska, och sedan gå hem. Ovärt. Tur att det blir god mat idag i alla fall. Pasta Carbonara. Sen när jag kommer hem måste jag plugga matte och göra en inlämning om färg (!). Ni får en liten bild på mig och Emma från en photoshoot.
Inte så visande bild. Men den jag har just nu. Bloggar från skoldatan. Ni kanske får se mer sådana bilder. Emma, Emma och jag hade en liten photoshoot. Tror/hoppas att några bilder blev bra på mig. Heh.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0