When the first kiss comes, I want my leg to pop

Foto: jag På bilden: jag | hehe, någon som känner igen rubriken? I filmen  en prinsessas dagbok säger hon Mia något i den stilen. Älskar den filmen. Tvåan med för den delen. Underbara. Om ni inte har sett dem, se dem!
'
ALLA TITTAR HIT! min skola har öppet hus imorgon klockan 17.oo-20.oo. Kom dit och håll mig sällskap! Jag kommer vara där nämligen. Nu måste jag sova så jag inte står och sover under öppet hus. Jag kommer vara i skolan nästan hela dagen imorgon, börjar vid 08.00 och öppet hus slutar vid 20.00. Heh. Kommer vara i skolan i 12 timmar. oj. Det har jag aldrig varit förut. Jag tar med mig min energidricka. ;)
'
Ojoj, märkte nu att jag glömde säga vilken skola jag går i. Smart där. Men jag går i kungstensgymnasium och den ligger precis i slutet på drottninggatan i stan. Man kan ta tuben från TC till rådmansgatan! Ses där? ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0