Underbar film

Jag älskar filmen Dirty Dancing! Den gic ju på TV ikväll och jag kunde knappt slita blicken ifrån den. Och ibland så bara älskade jag hennes kläder! outfiterna var snygga! Detta är nog en klassiker som många har sett. Jag kan se den igen och igen. Filmen är från 1987 men den är fortfarande lika bra.
''nobody puts Baby in a corner''. Älsart.
'
Update: Måste sova nu. Blev sent inatt. Det slutade väl med att alla gick och la sig runt 4. Och sen vaknade vid 9. När jag vaknade imorse kände jag mig utvilad och inte trött. Efter hela 4 timmars sömn (!?). Nu är jag väl lite trött. Men inte värre än vanligt. Jag trodde jag skulle vara trött och ha huvudvärk nu, men icke. Det kommer väl imorgon. Så bäst att sova nu. Behöver sömnen till svenska provet imorgon. Måste få bra på det. Sov gott, pyss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0