Kan leda till huvudvärk.

Kulkul! Jag tog spruta idag efter skolan. Spruta mot cancer. För mig var det inga problem. Jag är sprutvan. Inget konstigt alls. Men jag frågade om biverkningar, hon sa: en biverkning är huvudvärk, men det är oftast bara dom som tar 2 sprutor åt gången som får det. Jag svarar: Jag har lätt för huvudvärk.. Hon säger: Då är du i en stor riskzon att få huvudvärk. Vad tror ni jag har nu? Huvudvärk, och mår mycket illa pga huvudvärken. Kulkul. När jag kom hem efter vaccinet så åt jag, sedan åt jag kakor, sedan somnade jag och vaknade sedan med en bultande huvudvärk. Kulkul. Nu känns det som om jag snart kommer spy. Kulkul. Mycket kul. Men till er som ska ta vaccinet mot livmoderhalscancer: Jag tycker att det inte gjorde ont alls. Tänkte att ni ville veta? :) Nu tänkte jag titta lite på grammygalan, bra musik där ju. Den går på TV11. Pyss.
Foto: Jag | panik!
Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: de är från Palladium, köpte på Junkyard.se :) Kram

2012-02-15 | 23:43:40
Blogg: http://tinkerbella.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0