Je ne comprend pas..? Oj det var franska.

Typ så gick våran thaiboxning till.
Är otroligt trött nu. Vi skulle ha thaiboxning med en instruktör. Jag var sjukt taggad på det. Men när vi börjar köra igång snackar instruktören inte mycket svenska, utan mer typ portugisiska/engelska med några svenska ord till. Därefter är det inte thaiboxning utan mer typ brottning. Det var inte som väntat men det var kul! Det var brottning liksom. Jag har gjort det förut men inte med mitt lag då utan med damerna. Det var ungeför samma sak då. Nu har jag ont lite här och där i kroppen. Har träningsvärk från igår och man har ju kört hårt som vanligt under träningspasset! ;) Nu är jag trött så ska gå och lägga mig. Men måste duscha först, men är trött. Tur att jag börjar sent imorgon! Hade inte orkat gå upp om jag började 8.
Imorgon är det fredag, juste. Första gången jag typ inte ser fram emot en fredag. Men det blir väl bra. Puss!
Foto: jag Redigering: jag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0