Jag var starkast när ja skrattade åt min svaghet

Foto: jag På ilbden: Jag
Söndag.
Idag har jag inte gjort mycket. Vaknae med halsont och täpphet. Hoppas inte det leder till något. Jag hade tänkt att plugga under dagen. Men hallå, bring it on var ju på tv!! Den med Rihanna. Efter det var det styrka träning. Jag funtade på att hoppa den för jag var verkligen inte pepp och min kropp var/är helt trött och loj. Men vadfan, inte jag jag missa träning heller så jag gick. Det gick åt helvete. Ursäkta ordvalet. Hade verkligen inte någon motivation alls och jag var bara helt blä i kroppen. Så det var onice.
Nu ligger jag och suktar efter kakor! Ni vet inte hur länge jag velat ha kakor. Och så kommer den där bageriets bästa reklamen upp. MMH dom kakorna ser goda ut. I WANT! Det får blir någon annan gång. Nu tror jag att vi har lite bullar i frysen,..Nu är det förresten bara 2 veckor kvar tills det är lov! Åh längta. Puss!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0