It takes a bitch to know a bitch, so how can you tell that I'm a bitch if your not a bitch? Bitch.

Foto: Jag | Åh lite sjuk tjej idag. Jag kände att jag hade halsont igår på träningen och sen kände jag mig hängig igår på kvällen och idag var det värre. Fast det är bättre nu än vad det var imorse. Imorse lät jag som en man. Sexigt. Och jag var täpp och hostig och allt det där. Nu låter jag mer som mig, hostan har lagt dig och jag känner mig inte lika hängig. Det blev att jag stannade hemma i soffan idag istället för att gå en promenad i stan med tjejerna, men det var ju så fint väder idag och då är jag sjukling hemma. Nu tänkte jag vila lite, kanske sätta på en film, och sen bli bättre så jag kan vara med dom bästa ikväll. Sjuklingpuss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0