En bra en

Detta var bland den godaste kladdkakan jag gjort.
Den blev väldigt lyckad med andra ord. Jag prövade ett nytt recept som jag hittat på en blogg. Receptet hittar ni om ni klickar här. Det var mycket smak och kladdigt. Precis som jag gillar det. Fast jag skulle tipsa er som gillar mer starkare choklad smak: Ta i mindre socker och mer kakao. Det blir mer gott då, tycker jag.
Denna kladdkaka gjorde jag igår till en liten tösa vid namn malin. Som fyller år idag. GRATTIS! :) Jag skrev också malin 14 år på. Denna kak gjorde jag igår. Då var det fortfarande helg.. ;) Idag däremot är det måndag pch jag hade studiedag så var ledig. Herre min skapare vad skönt det var! Jag vaknade till vid halv 10. Gick upp och tog ett bad och läste engelskavbok. Så värt. Nu är det dags att göra klart det sista sen träning. Jobba jobba joobba!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0