Efter denna dag kom det på riktigt

Foto: jag | Nu längtar jag lite till sommarregn, bruna ben, långa dagar på stranden med bad och massa sol, jordgubbar blommorna ja allt våren leder till och sen vidare. Låter härligt, eller hur? :)
'
Idag har jag först åkt till tandregleringen skulle spänna min tandställning..... Direkt efter var det träning, det var så otroligt skönt att sätta på sig dom riktiga fotbollsskorna och köra igen! Tyvärr gick det inte jätte bra, men det var ju första gången. Sen så åkte jag och Emma in till stan en snabbis. Vi tittade shorts på TOPSHOP. Vi hittade lite fint men köpte inte. Jag kan visa lite bilder sen! Men nu tänkte jag se på 2 and a half men och lyxa tillvardagen lite med godis och saft. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0