Dansa så att benen somnar, dansa så som du aldrig dansat förut

Lite bilder som jag tagit idag med ipod | Nu ska jag ner till spånga och möta Jenny. Det var länge sedan nu.
'
Jag Har ju totalt glämt att jag glömt blogga helgen. Hehe oops. Sorry man. Men så blir det när man har saker för sig. Men i fredag så var det party för en tjej som fyllde år. Var nog den roligaste kvällen på länge ocg jag trodde aldrig att jag skulle dansa men herre vad jag dansade! Men en sjukt kul kväll alltså.
På lördagen började jag med ridning, var trött eftersom det blev sent på fredagsnatten men ojoj det gick jätte bra faktidkt. Bästa på länge till och med. På dagen träffade jag Emma, hennes sista dag i sverige på en vecka. Nu är hon borta i alperna (:'() Vi träffade några andra från fredag också och tog en lunch på ruccola. P¨kvällen chillade jag bara med Emma hon hade lite saker att göra så vi tittade på gladiatorerna och mello. JAG ÄR SÅ GLAD ATT DAANY GICK VIDARE HAN ÄR BÄST! hehe. Och igår så var jag på en liten rodetripp med mamma och lillasyster. Sedan var det fysträning och på kvällen var det filmkväll med Harry Potter och syskonen. Mys det med. Allt är så mysigt nu. Hehe.
Men jag måste gå nu. Hoppas ni har en bra kväll! Det kommer jag nog ha. Pusspusspuss på er alla!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0