because I said so

strumpor med fin glittrig volang | almanacka | myyysig morgonrock | värmebyxor | happy socks | tuschpennor, jag ville egentligen ha glitterpennor men det finns typ inte att köpa :'(, fast dessa är finfina också | en typ skylt som ska hängas på min dörr | ring | glittrigt nagellack | en ask men en iFåååån i! | headset från sony | glittrig tröja |

Jag är mycket nöjd med allt jag fått. Så fina grejer, en iPhone (!) som jag aldrig trott och sån var en en bra jul med familjen nere i skåne. Det som saknades var det vita, snön, och en julgran men vi gjorde det bästa av det. Sen så var och är det ju bara det att jag var (fortfarande är lite) förkyld hela tiden, jag var täpp och snöt mig som bara den. Men. Hoppas ni hade en bra jul!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0