And I told you to be patient And I told you to be fine And I told you to be balanced And I told you to be kind

Idag är jag glad. För att tisdag och måndag var dåliga dagar och för att jag fick dååålig sömn inatt och för att jag blivit förkyld typ över natten. Jag är glad. Den här dagen har varit så bra och det ska uppskattas. Mina lektioner idag blev bra, bra redovisning, god lunch, lyckat besök på stockholmsgruppen, good middag, sen igår när jag var som på mest dåligt humör behövde jag koncentrera mig på något så jag pysslade ihop det ovan. Inte tiddningen utan skjortan, en gammal svart skjorta som nu blev mycket finare bara med kragen som jag limmat vita pärlor på, som också blev med i min outfit idag. Sedan så fick jag med mig tidningen som jag är med i också. Det var roligt! Styleby heter tidningen. Och idag är det förhoppningsvis sista dagen där jag behöver plugga, om jag börjar plugga nu och fokuserar på att bli klar, så fokus fokus fokus på det! Glädje på er!
LINNEA

fysatan va häftig du är!! :D

2012-12-19 | 21:47:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0