Vild galen och fort ska det gå

Hejhej! Min dag idag har varit bra, eller i alla fall mer fram mot eftermiddagen. Jag var i stan, köpte en tröja, åkte till vällingby för fika med finisar, red för första gången på hela sommaren (!!!) jag var så nervös innan, hehe, vet inte varför. Men det var jag.
'
Och vet ni vad: Jag är äntligen tagit tummen ur röven och tittat på bilderna från sista ridningen innan sommaren. Sara hade massa bilder från den. Åh herre. Min häst ser helt galen ut på vissa bilder. Läs: Han är 1.80 meter i mankhöjd och var otroligt pigg den gången. Så han bockade och sparkade hela tiden, huvudet for upp i himlen lite då och då och han gick knappt att stanna i galoppen haha.
Det var roligt men som sagt han var väldigt pigg. Och nu efter denna text tänte jag bjuda, hehe, på några bilder. 
Haha, titta på storleksskillanden på min och Saras häst ;) Den här bilden är tagen precis efter att han bockat, och galoppat. Haha ojoj.
Nämen titta vad söt Bullen är! 
'
Här fick ni lite bilder, inte så vackra och graciösa, men som sagt jag bjuder på dem. Nu ska jag ta nattdopp i pool. Sommar! Pöss
Anonym

Bloppis på bloggen, häst saker och snygga oanvända kläder :D

2012-08-29 | 09:56:21
Blogg: http://giiovanna.blogg.se
Sara Ekman

Härliga bilder :)

Svar: tackar! :)
Emma

2012-08-29 | 19:02:30
Blogg: http://aamaziing.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0