Vi är nyttiga och vi vill sukta er

Foto: Jag 
Nej vi är inte nyttigt, för tillfäller hehe, och ja vi ville sukta eeer! Alla mina tusentals läsare (haha elleeeeer?). Kladdkaka, det är så gott. Och nu är människan jag gjorde kladdkakan med och tränar. Vad gör jag? Ligger i sängen och vilar. Om ni nu undrar- och till mitt försvar- så är jua fortfarande mycket förkyld. Urk. Jag hatar det gör jag! Men i alla fall. Visst ser det gott ut? Det kan jag försäkra er om att det var det också ;] Och nu är det middag här hemma också, hur nu ska det gå.. Jag är mätt. Pusshej.
Lina

åhh vad underbart gott det ser ut. Sitter på min sista lektion och bara dreglar över bilderna!

2012-08-29 | 14:43:03
Blogg: http://underdoman.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0