Jag kunde nästan dö lycklig

Foto: Taget från Andreas Wijk.
Gissa vad, jag vet inte hur jag ska skriva ner detta men oh my god. Jag blev överlycklig. På en visning jag gick tidigare i veckan. Nu kan ni nog gissa vem som var där. Helt sjukt. Blev helt överlycklig. Speciellt då jag älskar Andreas Wijk. Han har så snygg stil, tar så bra bilder, sjunger bra och är så sjukt snygg. Han var och tittade på visningen. Jag hade problem med att hålla glädjen innombords efter det. Han var där, och jag hade gått. Jag blev så glad haha. Nu får ni tycka jag är konstig och allt det där. Haha.
'
Nu ska jag och lillasyster ta bussen till farmor för att hälsa på henne i regnet och efter det var det tänkt att jag skulle till stan..?
Fatma

Härligt :)

2012-09-01 | 19:31:04
Blogg: http://fatmas.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0