Jag hänger mig ut och känner vinden i håret och lukten av frisk luft.

Foto: Lillasyster
Heey! Det brukar vara lite stelt för mig i början av mina inlägg för jag vet liksom inte hur jag ska börja. Jag tänkte avslöja det nu, idag, whoop. Vad håller jag på med? KNAZ.
Bilderna ovan är på mig, jag har på mig linnet jag köpte igår från herravdelningen på H&M, storlek medium 70 kr, jag tycker det satt bra och skönt. Lite enkelt, sitter större, hänger löst och bara bra att ha till lite vad som. Jag gillar tröjor som är djupa i sidorna. Och sen hänger jag ut ur fönstret sådär coolt för att få bättre bakgrund och ljus. Coolt. Untsuntz. Nu vet ni! Pussen
Emelie!

Hur var din första dag i gymnasiet? Hur var de första dagarna i gymnasiet?
Du borde ha en frågestund! Som hon emmaflygare.blogg.se, ni är väl vänner?
Kram :)

2012-08-08 | 19:49:56

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0