It aint over until the fat ladie sings

Min dag har varit bra. Jag har varit med fina vänner. Vi började dagen med lunch på pizza hut, det var buffé. Det försäkrar jag er om att det var gött. Sen vandrade vi vidare till fotografiska, som dom äkta estatarna vi är, haha eller? Jag köpte också en olja till mina slitna fula toppar och ett linnte från herravdelningen på H&M. 
Men aa, om det var någon som brydde sig om det ovan, great! Nej skoja. Men nu tänte jag ta en smarrig kladdkakabit som är kvar och ett stort kallt glas mjölk. Kladdkaka och mjölk är så otroligt gott! Faktiskt. Pröva! Gött. Ha det bra, puss.
 
Bonnie

Åh vilken snygg ryggsäck!

Svar: Ja men visst är den! Tackar! :)
Emma

2012-08-29 | 13:17:44
Blogg: http://bouchons.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0