I sängen, det är där jag hör hemma, i dagar som dessa

Jag har inte bloggat på för länge för jag har varit sjuk nu i ungefär en veckas tid. Med feber och en svullen ond hals. Men nu är jag bara rysligt förkyld, men inte feber! Sä det är väl det jag har haft för mig senaste, alltså ligga i en säng och titta på TV eller sova. Fast igår när jag fått i mig nån tablett så lekte jag med ett nytt redigeringsprogram. Ganska grymt faktiskt! Det blev som nedan hehe,
Inte så mycket att skrya om, jag har inga bra bilder att visa för tillfället. Jag har inte orkat ladda in några från kameran. Det ska jag nog orka med nu. (även om det verkar som det nu så är jag inte värsta lata människan, bara en liten sjuk människa ;))

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0