Framkalla det

Foto: Jag
Här om dagen var jag och fixade lite bilder. Jag framkallade dem. Jag blev nöjd med dom flesta, och vissa bilder blev verkligen jättehärliga. Och känslan i bilderna är precis som den ska. Synd bara att bilderna är dyra att framkalla (speciellt och man ser på låmg sikt).. 
Vet ni vad jag haft för mig idag? Jag började klockan 10 på morgon med att springa, jag höll på att kollapsa. Haha. Det har varit träningsläger hela dagen, eller fram till kl 4. Det har varit roligt! Jag har ju varit sjuk nu så det var riktigt skönt att träna. Fast riktigt jobbigt var det. Vi körde någon frisbeegolf också, låter tråkigt men det var skit kul faktiskt. Jag var inte duktig haha. 
 
Amanda

Men ändå ganska praktiskt att kunna slänga iväg ett foto och sen få hem det i brevlådan :) Gjorde det faktiskt själv idag!

Svar: Ja men visst är det! Gillar känslan i bilderna när men liksom håller dem i handen :)
Emma

2012-08-29 | 18:32:36
Blogg: http://doppa.nu
Amanda

Du verkar ju dessutom vara fantastiskt duktig på att fota :)

Svar: Tack så mycket! :DBilderna på din blogg är också jätte fina och ser riktigt goda ut!! :)
Emma

2012-08-30 | 10:46:34
Blogg: http://doppa.nu

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0