När det blir sådär knasigt så låter man bli fast det ända men inte borde göra är att låta bli

Det går inte så bra för bloggen nu.. Men jag har faktiskt haft fullt upp typ. I torsdags var det skola och nationella efter skolan åkte jag med några andra till en söt häst sen åt va pizza ( så gott! ) och sen var det teater!! Det var sjukt kul och den var jätte bra. Jag gillar teater. I fredags så var det skola och innan den hade jag ett möte, typ, sen efter skolan var det plåtning för lindas moderepotage, temat var denim/jeans, och bilderna blev jätte bra. Linda är så duktig! Sen på kvällen vankades det match, vi gick hem med VINST 9-1, vi är så otroligt grymma. Bästa laget någonsin! Idag börjades det med ridning. Så härligt att rida ute i solen endast iförd en tjocktröja. Sen har jag solat och chillat och nu ska jag träffa Bästie. Jag har lite bilder.. :)
Ni kan ju fokusera på jordgubben...!
Heeeeting geeeting
Foto: Jag. Visst ser det härligt ut? Jag tog min brors solbrillor. De är nice! Jag tänkte visa bilder från jeansgrejen igår också! Puss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0