Hallå där du blåbär

Foto: Lilla syster.
Nya jeans! De sitter som en smäck. Jag behövde verkligen ett par nya jeans, men jag hade ingen idé på hur dom skulle se ut förutom svarta (fastän jag redan har svarta..) men med lite hjälp från mina käraste så hittade jag ett par. Från Ginatricot 199 :-
'
Det är lite konstigt för förut ogillade jag gina starkt, jag gick nästan aldrig in där och kollade. Men jag gillade H&M starkt och köpte plagg därifrån. Men nu har dessa affärer typ bytt plats. För nu gillar jag inte H&Ms kläder lika mycket men jag börjar gilla Gina mer och mer. Men det är väl skillnad på smak antar jag. Smaken är som baken, delad. Men men, ha det bra. Pöss.
'
Juste! Vill ni veta vad jag gjort idag? Jag har nämligen städat ur hela min garderob (det behödes!!) och städat och dammat hela mitt rum. Jag känner mig så duktig. Och sen var det ju match med bästa laget och vi gick hem med vinst. Vi var så värda det!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0