Överskattad? Ja.

Foto: Emma Flygare imorse
Jag började dagen med gratis glass i tc. GB gav ut alla nyheter imorse, gratis.
Det sitter aldrig helt fel. Men jag måste säga att glassen ovan är överskattad. Visst den var god! Smaken var god men den liksom försvann i eftersmaken och det gillar inte jag. Nog pratat om glass. Snart är det träning. Jag ska snart börja byta om men jag sulle behöva en powernap. Hehe. Idag har jag inget att plugga. Hur skönt är inte det? Det jag hade var tills idag. Så efter träningen ska jag hem, ta en lång dusch, måla naglarna, blogga och sådant som jag inte har tid för när jag måste plugga. Härligt. Sen imorgon är det fredag och jag har sovmorgon. Vad skönt det ska bli att sova mer än 6 timmar i natt.. Puss!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0