Lovely

Foto: Jag | Jag tycker det gamla kärleksparet var så fint och gulligt. Var tvungen att knäppa en liten hemlig bild.
Här sitter jag mysigt i min säng och äter, tittar på tv och sitter vid datan sammtidigt. Det är bra att vara kvinna så man kan göra flera saker samtidigt. Fast jag är ju inte riktigt kvinna än. He he. Jag hade lite saker för mig igår så jag kom aldrig riktigt fram till datan. Men nu är jag häääär.
'
Idag blir det sista lovdagen för mig för i helgen blir det jobb. Jag ska döma matcher hela lördagen. Idag har jag tittat på smallville och målat mina naglar fint ljust rosa och gröna. Jag kunde inte bestämma mig för om jag skulle ha gröna eller rosa naglar så det blev en blanding. Hihi. Snart ska jag till Emma och plugga. Jippie. Men klockan 2 är det smallville på TV. Woop. (bästa serieeeen!)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0