I want to party. I want summer. I want love. I want to fly. I want you.

Och jag måste ha ett sommarjobb. Snälla snälla snälla låt mig få ett sommarjobb! jobbajobba! | Om man har lust så har man lust.


Foto: Jag
Jag vandrade runt i ljusa jeans, t- shirt och hoodie med en ryggsäck till idag. Sedan ett halsband och lite ringar matchade jag till. Jag gillar min nya ryggsäck måste jag säga (det är den ni ser på bilderna ovan). När jag kom hem till orten där jag bor så var det fruktdagar på ica så jag lyxade till vardagstorsdagen med lite finfina godgoda jordgubbar. Mums. Det och tunnbröd blir perfekt & gott till frukost imorgon. När jag kom hem fick jag lust att ta lite kort så jag kravlade runt lite i sängen för att få några bilder, men jag har inget bra läge i mitt rum så många blir inte bra. Man tager vad man haver. Ha en god natt och sov gott. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0