Fler saker ni inte vet..

-- Jag älskar (läs: älskar) kakor. Har alltid gjort. En av mina favoriter är oreo-kakorna och sen om man doppar i mjölk. Åh det bara vattnas i munnen när jag pratar om det, så mycket gillar jag det. Jag älskar de flesta kakorna. Jag är ett kakmonster.
'
-- Jag gillar inte att stå still in en rulltrappa. Eller när jag har sällskap gör jag väl det men jag föredrar att gå, och speciellt då när jag är ensam. Jag får verkligen myror benen om jag står still.
'
-- Jag älskar frukost. Ni tittar på värsta frukostmänniskan här. Frukost kan vara det bästa målet på dagen. Utan frukost på morgon förstörs hela min dag, jag blir trött, jag blir hungrig, får ont i huvudet, jag blir på dåligt humör. Fukost in my <3
'
-- Mitt hår är inte vackert just nu. Det är fult och slitet och har konstig färg. Och bara nej. Varför inte klippa mig få kanske ni undrar. Jo för att det jag gillar med mitt hår nu är längden. Och om jag klipper mig blir jag kanske onöjd med det istället.
'
-- Och som många av er säkert vet är ju att jag är lång som tjej. Ganska lång alltså. Men hur lång får ni inte veta. Mihihi.
Foto: Jag |ehehe lite rolig bild? jag gick lös på photo filtre lite.. Det blev ett annat inlägg idag. Det blir lite roligare då. Godnatt.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0