Vet bara inte riktigt vad jag sa skriva om,

eller lägga ut för bild för den delen.. Men idag har jag inte gjort mycket, jag sov över hos Emma igår med Emma, gick hem runt 1 för då skulle dom till kista och jag skulle städa och plugga. Men så mycket pluggande blev det ju inte eller inget alls faktiskt.. Sen skulle jag döma match och nu ligger jag i sängen och MÅSTE plugga. Jag har ett SO arbete som ska in på onsdag och ett idrottsprov imorgon som jag inte ens öppnat boken till. Men jag är såå omottivrad. Kanske om jag bytt skola hade jag varit med mottiverad? Men nu blev det inte så.. -.- Jag har 2 ord till mitt liv just nu: Orkar inte.
'
Menmen nu ska jag inte göra er deppiga, men jag hoppas ni har haft en bra helg! Det har jag haft iallafall. God natt och sov gott!
Foto: Jag. Bara 2 lite random bilder sådär..

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0