omg it's vintertid!

Har ni hört något värre? Vinter redan? Nejdå. Det är bara vintertid, hösten är fortfarande här. Jag tycker att början på hösten är finast. För då blir alla löven färger, och sedan faller ner lite fint. Men sen i slutet på hösten är det bara grått och blåsigt.
'
Jag har inte kunnat blogga förut, eller jag har kunnat men inte haft tid. I fredags var det först skola, jag började tidigare för att jag skulle vara i studion (blev jättefina bilder, visa senare!) sen vanlig skola, efter skolan så åkte jag hem en snabbis och fixa lite saker sen bar det in till stan med emmor. Vi skulle titta lite sen äta ute och senare på kvällen gick vi hem till emma och åt citronfromage och tittade på ``red riding hood´´ den var riktigt bra!
Igår så hade jag och familjen gäster. Så jag började dagen med ridning (som gick dåligt) sen kom jag hem och då var det full rulle. Vi städade och fixade och donade och lagade mat och efterrätt och ja allt sådant. Sen kom gästerna, det blev en riktigt trevlig kväll! Men jag var dock väldigt trött fram mot natten.
Idag blir npg en dag då jag bara chillar sen imorgon är det looooooov och då blir det massa skoj :)
'
Och nu bara för att, så ska jag lägga ut 2 bilder från sommaren på min little sis!
Foto: Jag Modell: clara!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0