Mina damer och herrar, nu ger jag er; Saraa

Foto: jag Modell: Sara | En till bild från helgens foto.
'
Häjhej! Åhfy vad dagen kommer bli lång.
Är jätte trött! Kom hem runt 10 igår från matchen, och då måste man ju bara komma hem, duscha, äta, borsta tänderna innan man kan gå och lägga sig. Blev alltså rätt sent igår och började 8.15 idag så är rätt så trött.. Tror att dagen kommer att bli lång.
Ikväll är det träning som gäller. Sista träningen den här veckan. Ska nog bli kul, träningen i måndags var också riktigt rolig, lite annorlunda men rolig!
'
Matchen igår gick bra! Tyvärr slutade den 4-3 till andra laget. MEN vi spelade jätte bra och hade fina chanser till mål. Synd att de inte blev det bara, men vi gjorde i alla fall 3 snygga mål, gjorda av Sara, Sanna och felicia. Om vi kommer möta dessa en till gång så ska vi se till att vinna! om någon i laget ser detta;
Bra spelat tjejer, alla var sjukt bra! Vi är bääääst! <3
'
Men måste nog återvända till lektionen nu, har franska, min favorit! eller? Amen PÖSS!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0