Don't judge each day by the harvest you reap, but by the seeds you plant

Foto: Jag
Har engelska nu, och det är freeedag och den 7 oktober.
Jag fick väärsta hostutbråttet på lektionen lyckades kväva några hostningar, men började gråta.. Eller inte gråta gråta, men tårarna rann för att jag hostade.. Jag får bara inte bli sjuk eller hostig nu, det får inte hända!
Efter skolan ska jag hem och städa mitt rum och typ sova, men om jag får något roligare för mig kommer jag göra det, hehe ^^.
Min sista lektion är mediaproduktion, det är roligt, så det är bra att ha den som sista lektion på en fredag. :))
Anonym

skit fin bild!

2011-10-09 | 21:17:50
Emelie :D

fiiin bild!

2011-10-09 | 21:19:05
emma!

Tackar härna! <3 Kramis :))

2011-10-09 | 21:26:45
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0