Like cars that passes in the light

Några snabba bilder som Emma Flygare tagit i sommras när jag och Emma var på hennes landställe. Bilderna är alldeles sommriga och fina , i den gråa dag som är idag i november. Längtar till fredag dock, då händer det något speciellt, en finis människa fyller år, sent på året. 16 år!





Foto: Emma Flygare (Justfaith.blogg.se) Modeller: Emma och jag.
Emma har värsta dröm-landstället. Det är nice, fint och en hage med hästar. LOVE. Bilderna ovan påminner mig verkligen om sommaren! Sommaren går så fort också. Men nu är det inte läga för att titta tillbaka.
Nu försöker jag se här och nu, och här och nu måste jag plugga. Pöss

EMma

Jag kom på en sak! Den sista bilden ser ut som en såndär reklam bild :] du tittar bort och båda har liknande klänningar... ;) Förstår du vad jag menar? :D gillar den iaf! :))

2011-11-23 | 18:36:38
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0