Konsten att le med tänderna. Den konsten passar inte in på mig.

Hatar att le med tänderna. Jag är så ful när jag gör det, ser liksom falsk ut. Men jag stod i spegeln (som varje dag, hela tiden) och prövade lite miner, grimaser, när jag såg att leendet ovan såg väl okej ut. Första gången. Så jag knäppte en bild, sen var jag tvungen att redigera den lite eftersom jag var osminkad och, jag vill inte låta som värsta bimbon nu som inte kan visa sig utan smink, men det är ingen vacker syn på mig när jag är oskminkad och trött och finnmedel i ansiktet på kvällarna.. Ingen vacker syn på mornarna heller för den delen.
Den andra bilden är en grimase som jag gjorde. Väldigt söt. Verkligen. NU ligger jag i sängen och chillar. Jag börjar halv 11 imorgon, hallelujah! Så jag behöver inte gå och lägga mig än. Tänkte måla naglarna.
Men vet ni vad jag och bästisarna gjorde förut idag? Vi sprang ut och sprang. Nu känner jag mig duktig :)) Vi sprang i typ 35 minuter och typ en halv mil, lite mindre kanske. Är nöjd. Nu är det inte jätte mycket fotboll och vi vill hålla igång så vi sprang. Sen var det extra skönt med mat i magen och en låång varm dusch! PÖSS
Emelie :D

Hejhej!

Jag har läst din blogg ett tag. Jag har läst att du tycker du är lång, men du har aldrig sagt hur lång du är. Så hur lång är du?

Kram :)

2011-11-10 | 22:00:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0