Busy

Min helg har varit braaa. I fredags chillade jag bara med Emma, sen på lördagen började jag med ridning, sedan åkte jag och finisar till kista sen på kvällen körde Emma, Emma och jag en spa kväll, vi badade i min jacuzzi (det blev liite trångt.. ;)) och hade ansiktmask sen samt coka cola såklart, efter det gjorde vi marrängswiss (stavning??) och titta på en film. Sen när dom gick hem var jag jätte trött så somnade på direkten haha.
'
Imorgon har jag tagit ledigt alla lektioner innan lunch, bara för jag ska till tandregleringen.. Åh kanske ska få tandställning.. Nu lixom.. Åh.. Missar matte provet, kommer antagligen få göra det någon annan lektion. Men nu ska jag titta lite på PAN AM sedan sova. Pöss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0