Behind the scenes, from tha studio

Foton: jag med min braaaaaaaaa mobil kamera!
Hej! Lite behind bilder är alltid lite kul va? Ni fick se mig nu också, hehe. Det var jag Emma och DJ. Alla hennes bilder hade mysteriskt försvunnit stackaren, så vi tog lite nya. Några på mig också, blev ful på alla som vanligt. Så atagligen kommer hon få användning av bilderna på Emma. Innan vi började fota så gick vi ner till folkan (typ café i vår skola) och dom hade värsta goooooda kakorna, så jag köpte 3 med en festis. Det var fett gott. Det är dem ni ser på första bilden :) Men a. Hade inte mycket mer att säga nu. Tänkte komma med en dagens sen. Men så länge får ni dessa behind bilder. Och sen tänkte jag säga att jag är hungrig. pöss

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0