So scary!!

Jag har just mailat den personen som jag ska sova hos under frankrike nästa vecka, aah!! Jag skrev allt på franska och jag andvände mig till mesta dels utav google translate, bra emma bra! åh, suger verkligen på franska. Man kan ju undra sig varför jag ens förljer med. Men jag fick höra att man vill ju inte ångra sig?.. Och det är ju bara 4 nätter...!!!!! Omg, kommer jag att klara mig? haha. Vi får tro på det bästa. Jag skrev i alla fall i mailet att jag inte är så bra på franska. He-he. Men jag kommer att ha med mig kameran!
'
Nu; Mästarnas mästare, standard du vet ;) Fast Hanna Ljungberg åkte ut förra veckan.. ;/ Båda personerna jag hejat på har åkt ut.. ;p
Och nu funderar jag också på om jag ska baka kladdkaka, tjockisen som är är är jag fett sugen på det! ;)))
Cool bild hittad på Google.se.
'
'

'
Jag publiserade mitt inlägg för typ flera timmar sen, men det har inte kommit upp?!!!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0