Längtar tills morgondagen

Ligger i sängen med en cola i handen. Och skriver teknik. Som skulle vara klar i fredags, hehe. Nu blev jag i och för sig klar. MEN nu har jag bara NO kvar.. -.- Och NO:n som är viktigast. Jag kommer inte lägga mig i tid inatt inte. Hela familjen sover och här ligger jag med en cola i handen. Funtar på att ta några kakor, eller glass? Har varit sugen på det hela dagen, hehe. Det är rätt skönt att vara uppe själv. Om jag bara var ledig imorgon.. Längtar ändå till morgondagen. För då är ALL plugg klart för hela år 9. Lite sorgligt endå, fast nej. Haha ;) Nu tänkte jag börja med NO:n. Samtidigt som jag tittar på filmen; miss secret agent 2 på 3:an! Japp. Men vad ska jag säga? jag älskar både dom filmerna! Det går inte att göra något åt det. Men jag gillar i och för sig Sandra Bullock (stavning?) också. Hon är så bra och rolig i sina filmer. Haha! Speciellt i dessa och i 'the proposal' Älskar den filmen med! Gör inte ni?! Haha garvade på mig när jag såg den. Älskar sådana filmer. Och sen så ser man på dom med några fina vänner eller familjen. Det är mys. God natt!
Lite random inlägg sådär.. ? ;)

Foto och redigering: Jag

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0