I feel like the blog is on top! I feel like I'm on top! And then I do not think so. Sorry for bad update, but Mondays are booked to job and training.

Foto: Jag Jag hann inte redigera bilden nu.. ;p
'
Bonjour!
Min dag har varit fullbokad. Jag om hem för första gången idag (forutom imorse) klockan kvart i 9 ikväll. Jag har knatteskola sen träning. Jag hade lite damphumlr idag på tröningen så det var skönt att springa av dig. Även fast jag hade match igår så behövde jag det, haha normal tjej här! Men skolan är så lång och tråkig så det är nice att springa sen.
'
Nu när jag kom hem har jag ätit sen gjort iårdning mig för sängen, packat in det sista från frankrike och sen skrivit på datan. Jag har 5 stycken F*CK*NG inlämnar till denna vecka. Eller en är till på måndag nästa vecka, men endå. Man undrar ju hur lärare tänker ibland alltså. Just jag har prövat mina nya BH:ar också. Jag behövde en axelbandslös BH till balen som är på fredag (?!). Så ikväll när jag kom hem låg det 2 st BH:ar och trosor på min säng. Det var precis sådana jag ville ha! En svart, axelbandslös, med spets, jättefin! Och sen en lite randig aktig med lite spets, fin den med! :) TACK MAMMIS! <3 Och Clara som var med.. ;)
'
Men nu ska jag gå och lägga mig. Börjar tidigt imorgon och jag hade himla konstiga drömmar inatt så sov jätte dåligt. Haha ni vill inte veta drömmarna.. ;) God natt! Pussar!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0