Hello,hello, baby U call I can't hear a thing

Hello!
Nu ÖSER regnet ner alltså. Jag över driver inte! Och det är typ värsta stormen.. Men det är väl lika bra det, jag är endå fast inomhus med plögg. Roligt värre. Nu ligger jag i min syrras rum, hon är på klassresa och hennes rum är större än mitt så jag kan ha alla plugg saker omkring mig i stället i en hög.
'
Och nu ser jag att det sol-regnar, vädret är ju bara fööör knas alltså. Solen skiner, det blåser som bara den och det ösregnar. Japp. Idag efter skolan så jobbade jag och några sötingar med vårat grupp arbete i SO, det är muntligt men det finns så mycket om Hinduismen!. Vi hade tänkt lämna in ett häfte vid sidan av som Tommy kan läsa, det blev hela 31 sidor!:O Hehe, Vi måste få MVG nu! Nu ska jag återgå till pluggandet. Puss.
Foto: Emma Flygare (emmasfoto.com) Redigering: Jag. Haha, gammal bild! 2 Sommrar sen tror jag.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0