Helgen..

Denna helg har varit Toppen! :) Jag hade mycket att göra igår så hann inte blogga..
Igår så började jag dagen med att rida. Jag fick rida en liten surkärring som heter afrodite, skit söt. Sen hann jag bara hem och byta om sen vare match. Den gick inte sådär suuuper. Sen kom jag hem. Och efter jag duschat så skulle jag egentligen möta upp Emma, men jag somnade, hehe, var skit trött.. Sen så åt jag middag hemma hos Emma med några sköna pers. Vi gjorde ganska mycket under kvällen.
Imorse var det upp ganska tidigt för att spela match. Rent spelmässigt så gick det bra! Sen kom jag hem och typ bara slappade och sen dömde en match i fotboll. Nu sitter jag här och Måste räkna matte. Kul...
Foto och redigering: Jag Bara en Random bild sådär ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0