Emma vet inte


Fin fin bild på min kära vän som jag gärna skulle vilja ha hemma hos mig igen, men nej nej, hon ska vara i Frankrike! :P

Hej hopp allihopa! Som ni vet så är Emma i Frankrike nu så jag tänkte att jag skulle vara lite busig och gör att inlägg fast hon inte vet om det, hihii :))
Förhoppningsvis har hon det toppen där hon är. Jag är verkligen avudsjuk på henne! Själv valde man spanska och fick bara äta natchos i kista med klassen, medans Emma som valde franska både har fått gå på bio OCH åka till Frankrike!! :O Åh snacka om att välja fel! I och försig verkar franska svårare än spanska så jag kankse valde rätt ändå? :P

Aja, nu måste jag gå, eller gå och gå.. Jag vet inte vad jag ska skriva mer här så.
Adíos amigos! :D Hoppas vi hörs någon annan gång, eller kan du inte vänta? DÅ kan du ju kolla min blogg :D Hehe, reklam, men man måste ju! :P
Emma Lindmark

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0