Tumme upp för dagen :)

Foto och redigering: JAG Tumme: MIN ! :D
'
Min dag har varit ganska skön. Jag slutade vid 11. Vi hade halvdag på grund av utvecklingssamtal. Det var tur, för jag hade inte orkat en hel dag idag, mår lite sisådär. Är jätte förkyld.. :/
Men efter när vi hade slutat gick jag ner till cinsum och köpte frysta hallon och cocacola (var jätte sugen på det) sen gjorde jag lunch, pasta med ostsås och bacon. Efter det gjorde vi en lyckad kladdig kladdkaka utan ägg, ibland är det svårt att få dom kladdiga, som vi hade värmda hallon och grädde till. Muuums! :) Sen har vi pluggat. Tills typ för en halvtimma sen. Har musikprov imorgon. Nu sitter Emma och ritar, jag sitter och bloggar. Men nu ska vi fota de fina dropparna utanför mitt fönster. BYE! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0