Summer

Foto och redigering: EMMA (emmasfoto.com) Modell: JAG
'
Tjo!!
Det var egentligen meningen att jag skulle plugga, men så fastnar jag vid Facebook, såklart.. Och nu bloggen, hehe. Men eftersom SO provet blev framflyttat och min Idrott lämnades in igår så är det bara franskan som jag behöver träna på nu, måste verkligen börja lära in orden i min skalle annars kommer hörövningarna lida.
'
Bilden ovan bara skriker sommar tycker jag. Bilden är på mig från förra sommaren. Funtar på att lägga in mer sommar bilder kanske, skulle det uppskattas? :).
Skulle vilja skaffa en ny header/design som är mer vårig också, den som jag har nu är fin men jag har haft den ett tag nu och börjar tröttna.
Någon som har några nya ideer på en header och design? Skule vara skit snällt, är helt tom på ideer.
'
Nu borde jag ta upp franska boken iallafall.
Är iaf glad över att jag äntligen fixat new body, så jag vet vad jag håller på med.. ;p
Eivindelena

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2011-05-05 | 10:02:14
Blogg: http://eivindelena.blognownow.com
emma!

Svar till EIVINDELENA: Thank you! u2! :)

2011-05-07 | 21:25:19
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0