Så kom snön, så försvann snön

Foto och redigering: JAG
'
Idag. Idag åkte Li hem. Ni vet min barndomsvän som skulle komma. Det var riktigt kul att ha henne här! Sen idag har jag varit i bromma blocks, köpte ett svart linne, vanligt från H&M. Sen egentligen skulle jag till gymmet, men jag mådde skit illatidigare idag och jag har väldigt ont i käke och fot från i går.
'
Igår. Ja, igår dårå. Då kom Li hit, men först så red jag. Senare på kvällen hade jag match som Li skulle titta på. Kanske inte bästa matchen att titta på eftersom det var rätt kallt ute. Men matchen ska vi vara näjda med eftersom det var våran första och vi var till en början bara 11 pers. Jag blev helt slut.
I första halvlek blev jag rejält stäplad av en tjej och jag har ont än idag. Jag fick också en armbåge på hakan så att min käke gör nedrans ont! Har svärt för att gapa pch röra käken. Har ett litet blåmärke på hakan också, men det syns inte mycket som tur är.
Efter matchen så tog vi det baralugnt, vi hyrde 'pretty woman' för hon hade inte sett den, och det var ju dags då för den är ju grym! Så vi chillade med film läsk och choklad.
'
Men nu tänkte jag kanske plugga lite SO, puss hej!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0