Kvällen..

Hejsan!
Dåligt med uppdatering idag, men jag nämde det i inlägget nedan.
Idag efter skolan gick jag hem till en fin vän Emma. Sen gick vi hem till mig, jag skulle byta om för vi skulle iväg och jag låg och frös, så jag la mig under hennes täcke..? ;p Men jag tog på mig lite varmare kläder sen gick vi mot spånga för att möta upp 2 personer. Vi skulle äta middag. Det var mycket trevligt och det blev en del skratt under kvällen :) Efter vi nästan blivit utslänga från stället vi åt på (de skulle stänga så det sa åt oss att gå.. ;) ) så tog vi bussen hem och pratade lite. Nu är jag hemma och sjukt trött. Jag ska upp tidigt imorgon och jag har planer för dagen så jag kommer inte få någon stunds vila så behöver min sömn. God natt! puss.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0