Find the right moment

Foto och redigering: Jag Modell: Emma (Jageja.blogg.se)
'
Hejsanhejsan!
Inge bloggande för att tiden inte funnits. Igår slutade jag halv 5 gick hem till emma och pluggade lite. Sen träning. Jag blev träningens lirare :) Fast det känndes verkligen inte bra för allt jag kunde tänka på var mat, jag var så j****vla hungrig! ;p
Idag gick jag hem till Emma och gjorde våfflor och pluggade efter skolan, vi såg också på gårdagens top model avsnitt som vi inte kunde se för vår träning.
Imorgon har jag halvdag och sen utvecklingssamtal.. Hatar verkligen det, min lärare är så otroligt fånig och tråkig också, hon typ behandlar en som om man våre efterbliven eller typ gick i andra klass.. ? Haha aja ska gör mig iårdning för när desperate housewifes börjar vill jag ligga i sängen för det fäljs av cougar town och pluggning. Och jag orkar inte fixa mig i pauserna..... :p Nu tar batteriet på datorn slut också, tajming...! ;)
god natt! <3
EMma

Haha, gillar den lilla kaninen och fjärilen i bilderna! ;P

2011-03-22 | 21:45:43
Blogg: http://jageja.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0