Collage made by me

Alla bilder i collaget är tagna och redigeriade av mig ! :) Jag har gått in på en sida och gort lite collage och sånt nu på sista tiden. Jag vill ha en ny header! ;p

Tjooo igen! :)
Jag sitter fortfarande här och pluggar. Jag har kommit riktigt långt och har en bra känsla faktiskt. Jag vill ha MVG i sveska så det gäller att satsa nu.
'
Annars idag har jag haft skola, där Linnea fyllder år! :D Skoldagen i sig var ganska chill, torsdagar är det. Sen direkt efter så har vi träning, träningen var väl okej. Eller den var bra, men jag fick en dålig känsla.. Inte pågrund av träningen, den var rolig ;) Men det kändes som om det gick så dåligt!...
Men måste fortsätta plugga nu. BYE! <3
Anonym

"Jag vill ha MVG i sveska" hahahha föelåt men det lät så roligt :)<3

2011-03-13 | 20:36:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0