10.51-11.51...?

God Dag!
Ni har väl inte glömt att ställa fram klockan en timme? Om, gör det nu. Det blir ju sommar tid idag, ännu ett teckan på våren! Men.. Jag har blivit smittad av denna nedrans förkyldningen som går nu. Så jag min nösa rinner, den är täpp och min hals är inte okej. Jag hostar iallafall inte ^^. Men jag skippar gymmet idag för att vila inför matchen imorgon, vill vara sfrisk då. Men jag känner mig sp dålig nör jag missar träninger! ;(
Nu borde jag gå upp och klä på mig. Klockan är snart 12. Jag har ätit frukost men jag frös så jag gick och la mig igen. Men nu ska jag bädda sängen och ta på mig lite kläder. Emma och Perham frågade om jag ville med och spela fotboll innan, men jag vet inte. Mår somsagt inte så bra.
'
Nu får ni se en gammal bild. Min testversion av photofoltre studio har gått ut så jag måste ladda ner en annan, gratis versionen, den är också jätte bra btw ;) Men jag vet inte hur lång tid det kommer ta, för jag måste hitta den på google också, det kan ta tid... Aja, denna bilden blir det alltså:
Foto och redigering: JAG Bilden ör från temaveckan..! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0