Yuppyupp

Hey, how you doin? ;)
Vad har ni haft för er idag? Jag har fatkiskt haft en ganska bra dag. Jag gick upp tidigt imorse. Sen så gjorde jag och syrran vofflor och sedan så tog vi bussen till farmor och spelade lite kort (standard! ;) ) sedan så åt vi middag med efterrätt därefter. Jordgubbar, mmm!.Sedan så fick jag några gamla, men fina, smycken och 2 biobiljetter av farmor :)
Emma Lindmark är bäst!
Snart så kommer Emma hit. Jag börjar bli lite småsugen på något så vi får se vad vi gör. Jag har kommit in i min ''hungriga period''. Jag har typ perioder då jag är hungrig och inte. Nu är jag typ hungrig ofta, därför är jag inne i min hungriga period ;)
Jag har ingen bild att visa så ni får se denna :)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0