Ni vet en sån där härlig dag.

Hey! Hur mås det? Jag har just packat klart. Jag ska bege mig ut på landet med mamma och Clara. Men mamma ska komma hem från jobbet först. Och sedan packa. Vi kommer nog komma ut rätt sent. Aja.
'
Idag har jag varit i stan med några roliga kisar. Elin, Linnea och Sara. Vi hade planerat att besöka 'beyond retro'. Men det var givetvis inte den enda affären vi gick in i. Vi stack rätt tidigt imorse för att hinna med det vi ville göra. För när vi hade kollat in de affärer vi ville så stack vi till rålis och stekte. Det var härligt värre. Vi köpte med oss bröd och mat och dricka och brownies (godaste från 7-eleven!!). Det var sjukt nice. Det var en sån där härlig dag! Jag hoppas ni har haft en lika lyckad dag som mig och en gräjt kväll. PÖSS! <3
L.I.N.N.E.A ♥ Photography

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du?

KRAM

2011-06-03 | 18:46:43
Blogg: http://nexttotheblueeyes.blogg.se/
S

Snygg tjej! :O ;)

2011-06-06 | 12:47:26
emma!

Tack men nej! ;D

2011-06-06 | 12:52:02
Blogg: http://emmaahlin.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0