It's a beautiful day. Sky fals you feel like, It's a beautiful day. Don't let it get away!

Hello! Hallo! ಏಲ್ಲಾದರೂ! Kaixo! Tere! привет! Hej!
Idag har jag inte så mycket för mig. Ska nog sola lite mer ;) Mamma kom hem förut med lite lunch också. Sallad från pizzerian. Fett god jö! :O Hon tog också med en coca cola zero (tack mamma!). Igår kväll åkte jag, Emma och hennes lillasyster och mamma till kanan och hade en liten picknick och badade. Jag hoppade inte i sist den här gången! :o Ni borde vara stolta! Förra gången tog det mig en halv timme att komma i ungefär?
Jag har inte så mycet att blogga om just nu eftersom jag inte gör så mycket. Men jag har tagit lite dagens outfit-bilder och lite bilder på vad jag köpt de senaste dagarna, (men inte allt ;))
OBS: mitt ansikte ville inte bli bra på bild idag (vill de någonsin det?) så alla bilder är inte vackra. Men det bjuder jag på !
Shortsen, det gråa linnet och väskan är ny. Shortsen köpte jag först som jeans på en second hand butik för 60 kr sedan klippte jag av jeansen till shorts och nu ser dom ut som ovan.
Linnet är ett enkelt mörkgrått linne från H&M, 50 kr istället för 100.
Och tillslut väskan, den är också från H&M, det är typ en sådan väska som jag letar efter, inte riktigt men typ. Jag har velat ha en sådan som typ strand väska, jag hittade den på H&M för 100 kr, den hade först kostat 300 kr så jag är nöjd! :)
Jag har shoppat in lite fler saker, som en bandeau, ett till linne och en kjol. Det kanske ni får sen en annan gång. Nu ska jag sola och försöka ringa till de dagiset som jag ska sommarjobba på. BYEBYE! <3

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0