HEJ, med stora bokstäver

Foto: jag.
HEJ! Förlåt för ytterst dålig uppdatering. Men har ni sett vädret de senaste dagarna? Skit bra! Love it! Igår kom Emma hit, vi solade. Jag fick en rand! Hehe ;) Efter det så stack vi till lijeholmen för att möta upp Emma. Där fick jag köpt en väska som var nedsatt från 300 till 100 kr. Det var dessutom en sådan väska som jag velat ha denna sommar, sedan fick jag mig köpt ett vanligt grått linne också. Jag Och Emma skulle köpe present till Emma också. Det vi ville köpa fanns inte i liljeholmen så vi åte till stan. Men det vi sökte fanns inte i någon av butikerna där heller, men en gullig tjej hjälpte oss att ringa runt till lite olika affärer och se om dom hade några var, så sedan bar det av till vällingby! Där köpte vi vår slutgiltiga present och en till liten sak :). På kvällen igår hade jag hyrt film med min syster. Den hette 'you again' skit rolig film asså, jag rekomenderar! ;)
'
Idag står inte så mycket på listan. Jag ska städa upp i mitt rum och soooola! Sedan senare när emma slutat jobba kanske vi skulle sticka till kanan. Vi får se, Hoppas ni får en bra dag !! :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0